Facebook          

UA      RU     EN     IT 

438/17 Dmytro Aranchii Architects

№438 Интерьер года 2017 № 438/17 Dmytro Aranchii Architects

Номинация: Малые архитектурные формы

Авторы: Главный архитектор: Дмитрий Аранчий Архитекторы: Игорь Кишта, Елизавета Тимощук, Ангелина Гладушевская, Алена Бондар Структурный анализ: Анатолий Пикуль

Cтудия: Dmytro Aranchii Architects

Email: info@aranchii.com

Сайт: aranchii.com

Контактный телефон: 044 360 45 53

Название проекта: Domus Pavilion (Павільйон Домус)

Фото: Алексей Федоренко

Описание: Основною задачею проекту постало створення павільйону журналу Domus Design як точки тяжіння (атрактора) для основної української дизайнерсько-меблевої виставки Design Living Tendency у вересні-жовтні 2016 року.Павільйон мав центральне розташування та мав приваблювати відвідувачів запам’ятовуваним образом. Разом з тим було заплановано створення інтерактивної функції взаємодії з відвідувачами, що вирішено було реалізувати другим етапом.КОНСТРУКТИВНА СКЛАДОВАГеометрично павільйон являє собою паралелепіпед 2 діагонально протилежні (на фронтальному фасаді) вершини якого витягнуті до відвідувача, чим створюють місце, де можна навіть посидіти (зліва знизу) та 4метрову консоль (справа згори). Консоль стала особливим викликом для конструктора, який блискуче вирішив питання тамонесучості та неперекидання структури на зменшуючи довжини нависаючого елементу.Конструктивна схема павільйона – перехресно-ребриста система з фарбованої фанери на металевих з’єднаннях. Вкртикальні стійки товщі за горизонтальні. Кут провисання вершини чотириметрової консолі співпав з розрахунковим і дорівнював 5см (найбільше переміщення у конструктивній схемі).Конструкція павільйону збірно-розбірна, що дозволяє перевозити та монтувати конструкцію по всьому світові.Габарити конструкції: 8 х 4 х 2.8 м. Консоль 4 метри. 560 чарунок. 300 м2 фанери, понад 1500 кутиків, 7000 болтів та гайок.ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ МЕТОДИФронтальний фасад павільйону являє собою гіганський екран великої кривини, що складається з 560 пікселів розміром 200 х 200 мм. Звисно, було використано автоматизовану розкладку деталей на листи, а також відкинуто як непотрібний етап робочих креслень передаючи векторні файли одразу на фрезерні верстати з ЧПК.Друга фаза павільйону означає надання конструкції можливості сканувати людські силуети та проуціювати їх на головний фасад. А далі настає найцікавіше – силуети починають взаємодіяти уже без людського втручання за допомогою штучного інтелекту. Люди розуміють, що вони впливають на систему, але не розуміють до кінця як саме, тому втягуються у двосторонню взаємодію людина-машина. Так народжується архітектура, що стає повноправним учасником життя. Динамічна, поведінкова, що починає втілювати засади комп’ютизму!DescriptionThe main aim of the project was to create a pavilion for Domus Design magazine, that could be an attractor for the main design and furniture exhibition in Ukraine Design Living Tendency in september-octobre 2016. Domus Pavilion took the central place in the exhibition and attracted visitors with its unusual shape. The second step of realization is make real the idea of interactive function of interaction between visitors and artificial intellect.The geometry of pavilion is a box with two diagonally opposite vertices that are elongated to the visitors. It creates a place to seat and four meter console. The construction of pavilion is dis/mountable so it can be easily transported in any part of the world. We used CAD technologies to avoid the step of technical drawings, and to cut all the details directly from the vector contoures.The front facade of the pavilion is a giant screen that is consists of 560 pixels that are 200x200mm each. The second phase will be creating the possibility of scanning the silhouette of human and then projecting it on the main facade. Then the most interesting thing starts — the silhouettes begin to interact with each-other without the human’s intervention. People do understand that they influence the system, but they don’t understand how. So they are involved in interesting interaction human-mashine. In such a way the architecture that is the real participant of everyday life is born. Dynamic, behavioral, such an architecture that began to full fell the foundations of computationalism.

№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017№438 Интерьер года 2017